top of page
Máquina de escribir verde

BLOG

#joventutalcoi

Hui recomanem un llibre: "Amigo imaginario"

Updated: Jan 15, 2021

Hoy recomendamos un libro: "Amigo imaginario"


Kate Reese és una mare soltera que escapa d'una relació d'abús per a començar des de zero al poble Mill Grove, al costat del seu fill de set anys, Christopher. Però Mill Grove no resulta ser aqueix lloc segur que cree: Christopher desapareix en un bosc pròxim, on fa cinquanta anys va tindre lloc una altra desaparició similar d'un xiquet que mai va ser resolta.

Sis dies després de la seua desaparició, Christopher apareix, sense un arrap, però no és el mateix. Guarda un secret: una veu en el seu interior li alerta d'una tragèdia que està a punt d'ocórrer i que sacsejarà tot el poble. La veu d'aquest nou amic també li dicta una missió: construir al costat dels seus amics una casa en un arbre en el bosc, que li permetrà a aquest amic escapar de la presó on porta tancat molts anys.

Sense saber-ho, Christopher, Kate i resta dels habitants de Mill Grove estan destinats a jugar un paper en una batalla entre el bé i el mal que els portarà a lluitar per les seues pròpies vides.


 

Kate Reese es una madre soltera que escapa de una relación de abuso para empezar desde cero en el pueblo Mill Grove, junto a su hijo de siete años, Christopher. Pero Mill Grove no resulta ser ese lugar seguro que cree: Christopher desaparece en un bosque próximo, donde hace cincuenta años tuvo lugar otra desaparición similar de un niño que nunca fue resuelta.

Seis días después de su desaparición, Christopher aparece, sin un rasguño, pero no es el mismo. Guarda un secreto: una voz en su interior le alerta de una tragedia que está a punto de ocurrir y que sacudirá todo el pueblo. La voz de este nuevo amigo también le dicta una misión: construir junto a sus amigos una casa en un árbol en el bosque, que le permitirá a este amigo escapar de la prisión donde puerta cerrado muchos años.

Sin saberlo, Christopher, Kate y resto de los habitantes de Mill Grove están destinados a jugar un papel en una batalla entre el bien y el mal que los llevará a luchar por sus propias vidas.


bottom of page