top of page
Máquina de escribir verde

BLOG

#joventutalcoi

Els millors curts: "RECURSOS HUMANOS"

Los mejores cortos: "RECURSOS HUMANOS"


Aquesta setmana, en commemoració al 8 de març (dia internacional de la dona), hem decidit recomanar un curt en què es parla de la realitat a la qual moltes dones han d’enfrontar-se davant una entrevista de treball.

Aquest curt, finalista en la desena edició de Curtmetratges Notodofilmfest.com (iniciativa de la productora de televisió La Fábrica i referència del cinema d’internet) tracta l'assetjament psicològic o mobbing en una entrevista de treball on el director de recursos humans ha d'entrevistar a una aspirant al lloc de treball que ha presentat el seu currículum sense cap fotografia, i que no vol donar cap mena d’informació sobre la seua vida privada.

El Notodofilmfest és un festival de cine que naix l’any 2001 per a donar suport a la joventut que vol dedicar-se a la producció audiovisual a través d’un nou mitjà, internet. La iniciativa és, en realitat, de Javier Fesser (El Milagro de P. Tinto, Campeones) amb l’objectiu de posar Internet al servici del cinema de manera que es puguen descobrir nous talents, a l’abast de tots i amb una àmplia difusió. El jurat del festival està format per personal de realització amb personalitats com Alejandro Amenábar o Isabel Coixet, que també produeixen curtmetratges per al festival.

Joan Álvarez Lladós és un director, escriptor, editor i cap de producció ha sigut autor de dos curts més, «prescindibles» i «llueve sobre mojado».


TÍTOL: RECURSOS HUMANOS

ANY: 2012

DURACIÓ: 3:20 MINUTS

DIRECCIÓ: JOAN ÁLVAREZ

GUIÓ: JOAN ÁLVAREZ

MÚSICA: DISCOUNT FIREWORKS


Esperem que disfruteu molt de la nostra recomanació. I no oblideu seguir-nos a les nostres xarxes socials i comentar el que us ha paregut!



 

Esta semana, en conmemoración al 8 de marzo (día internacional de la mujer), hemos decidido recomendar un corto en que se habla de la realidad a la cual muchas mujeres tienen que enfrentarse ante una entrevista de trabajo.

Este corto, finalista en la décima edición de Cortometrajes Notodofilmfest.com (iniciativa de la productora de televisión La Fábrica y referencia del cine de internet) trata el mobbing o mobbing en una entrevista de trabajo donde el director de recursos humanos tiene que entrevistar a una aspirante al puesto de trabajo que ha presentado su currículum sin ninguna fotografía, y que no quiere dar ningún tipo de información sobre su vida privada.

El Notodofilmfest es un festival de cine que nace en 2001 para apoyar a la juventud que quiere dedicarse a la producción audiovisual a través de un nuevo medio, internet. La iniciativa es, en realidad, de Javier Fesser (El Milagro de P. Tinto, Campeones) con el objetivo de poner Internet al servicio del cine de forma que se puedan descubrir nuevos talentos, al alcance de todos y con una amplia difusión. El jurado del festival está formado por personal de realización con personalidades como Alejandro Amenábar o Isabel Coixet, que también producen cortometrajes para el festival.

Joan Álvarez Lladós es un director, escritor, editor y jefe de producción ha sido autor de dos cortos más, «prescindibles» y «llueve sobre mojado».


TÍTULO: RECURSOS HUMANOS

AÑO: 2012

DURACIÓN: 3:20 MINUTOS

DIRECCIÓN: JOAN ÁLVAREZ

GUIÓN: JOAN ÁLVAREZ

MÚSICA: *DISCOUNT *FIREWORKS


Esperamos que disfrutéis mucho de nuestra recomendación. Y no olvidáis seguirnos en nuestras redes sociales y comentar el que os ha parecido!





22 views

Recent Posts

See All
bottom of page