top of page

dv., 18 de nov.

|

Joventut Alcoi (CC Alzamora, 1a planta)

XARRADA DE CIBERSEGURETAT

Charla de ciberseguridad

Registration is Closed
See other events
XARRADA DE CIBERSEGURETAT
XARRADA DE CIBERSEGURETAT

HORARI

18 de nov. de 2022, 18:00 – 19:00 CET

Joventut Alcoi (CC Alzamora, 1a planta), Carrer els Alçamora, 44, 03802 Alcoi, Alicante, España

DESCRIPCIÓ

EDAT: De 12 fins a 30 anys

Places limitades

A càrrec de Luis Samblás, Analista Programador de Sistemes, Xarxes i Ciberseguretat, de la  Universitat Politècnica Superior d'Alcoi. El professor Luis Samblás ens comptarà la seua experiència en la ciberseguretat i ens mostrarà de què es tracta i com d’important que és hui dia. 

Si eres menor d'edat has de portar l'autorització signada DESCARREGAR AUTORITZACIÓ>>

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

EDAD: De 12 hasta 30 años

Plazas limitadas

A cargo de Luis Samblás, Analista Programador de Sistemas, Redes y Ciberseguridad, de la  Universidad Politécnica Superior de Alcoy. El profesor Luis Samblás nos contará su experiencia en la ciberseguridad y nos mostrará de que se trata y lo importante que es hoy en día.

Si eras menor de edad tienes que traer la autorización firmada DESCARGAR AUTORIZACIÓN>>

COMPARTIR

bottom of page